Продавець Plaststile розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
303 відгуків
promo_banner
+380 (99) 680-22-47
Всё для Вас
Кошик
-17%

Трактор ДТЗ 5504К

727 108,20 ₴

605 923,50 ₴

  • В наявності
  • Код: 000056736
Трактор ДТЗ 5504К
Трактор ДТЗ 5504КВ наявності
727 108,20 ₴605 923,50 ₴
+380 (99) 680-22-47
Менеджер
+380 (99) 680-22-47
Менеджер
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Трактор ДТЗ 5504К

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 50 (36, 8)
Колісна формула 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН 13,5
Рульове управління гідрооб'ємне
Формула перемикання передач (4х3)+(4х3)
Муфта зчеплення дводискова, кулачкова, подвійної дії
Кабіна з вентиляцією, опаленням і оглядом 360°
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3800х1800х2500
Експлуатаційна маса, кг 2660
ДВИГУН
Модель двигуна CF4B50T-Z
Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упроскуванням
Число й розташування циліндрів 4, вертикальне
Об'єм двигуна, см³ 2545
Турбонадув +
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2400
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤243
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) 20,3-20,8 (203-208)
Система запуску електростартер
Безпечний пуск блокування стартеру педаллю зчеплення
Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження +
Об’єм паливного баку, л 52,0
Паливний фільтр грубого очищення фільтр відстійник з прозорою колбою
Паливний фільтр тонкого очищення CX0706
Повітряний фільтр контактно-масляний: високий повітрозабірник з прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі електрична спіраль розжарювання
Декомпресор -
Система змащення комбінована, насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення JX0810D2
Тип масла в картері ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л 7,0
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії механічна шестеренчаста
Муфта зчеплення постійно замкнутого типу, суха
Основна коробка передач 4 швидкості
Додаткові понижуючи коробки 3 діапазона
Окрема реверсивна коробка вперед-нейтраль-назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 1,8-28,7
Теоретична швидкість руху назад, км/год 0,5-16,3
Гальма на задніх колесах, дискові, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу
Блокування диференціалу заднього мосту педаллю
Передній міст ведучий, вимикальний, аркового типу з бічними редукторами
Рульове управління гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового управління двосторонній симетричний, із захисними кожухами
Рукоятка швидкого руління +
Розмір передніх шин 8.30-20
Розмір задніх шин 12,4-28
Колісна база, мм 2050
Колія передніх коліс, мм 1470, 1570, 1670, 1710
Колія задніх коліс, мм 1380, 1480, 1580
Кліренс, мм 320
Агротехнічний просвіт, мм 380
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 4,3
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 3,8
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) 6х20 / 2х45
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 27,0 / 7,0
Тип мастила в ГОРУ ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л 2,0
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 660
Управління гідропідйомником гідророзподільник трьохпозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника окремо в гідробаку
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2 (2 напір/злив, 2 злив) з швидко роз’ємними муфтами, керування від основного гідро розподільника
Передня навісна система -
Буксирувальний пристрій знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротної цапфою, додатковий буксировальний вузол
Вал відбору потужності (ВВП) задній, поздовжній, 6 шліців
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540 / 1000
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування +
Конструкція бічних розтяжок та укосів центральна верхня тяга, вертикальні стійки і бічні розтяжки - регулюються плавно по різьбі
Тип робочої рідини гідросистеми ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л 6,5
Додаткове обладнання -
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія ізольована, із суцільним склінням і круговим оглядом, з природною і штучною вентиляцією, з опаленням, дах склопластиковий із люком, склоочисник переднього скла
Додаткове обладнання кабіни обігрівач салону, бічні кватирки, передній склоочисник, задній склоочисник, магнітола
Додаткові підніжки з обох боків
Сидіння водія на амортизаторі, регулюється за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками
Панель приладів комбінована електронна зі світловими індикаторами
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12 / 80
Вимикач маси під капотом, поруч з АКБ
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) змінного струму, 14, 750
Світлове обладнання основні передні фари, додаткові передні фари, задні фари, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів, повторювачі поворотів на стійках кабіни
Електророзетка для підключення причепа +
Інше електрообладнання звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із пневматичним підйомником
Інше обладнання -

Конструктивні особливості:

  • Турбований двигун
  • Нова концепція перемикання передач: 12 + 12
  • Зручне положення систем управління
  • Окремий важіль реверсу
  • Широкі педалі підвісного типу
  • Дводискове зчеплення
  • Гідравлічне кермове управління з окремим бачком і гідравлічним насосом
  • Циліндр гідропосилювача керма закритий спеціальним захистом
  • Великий паливний бак під капотом
  • Повітряний бак із високим забірником та контрольованим циклоном
  • Магістраль повернення палива від форсунок
  • Міцний дах кабіни не схильний до корозії
  • Просторе місце оператора
  • Широкі дверні отвори
  • Двері відчиняються майже на 90°
  • Люк у даху відчиняється в обидва боки
  • Сходи до кабіни з обох сторін
  • Посилений гідронавісний механізм із безступеневим регулюванням висоти нижніх тяг
  • Окремий гідронасос для навісної системи
  • Плавне регулювання сили тиску навіски на ґрунт
  • Нижні тяги розсувні
  • Розтяжки нижніх тяг мають і ступінчасте, і плавне регулювання
  • Гідравлічна система обладнана масляним фільтром
  • Амортизатор для легкого й зручного піднімання капота
  • Глушник та коліно глушника закриті захисним кожухом по всій поверхні
  • Високий кліренс
  • Регульована передня та задня колії
  • Захисні крила з бризковиками на передніх колесах
  • Кріплення дисків коліс на заставних болтах
  • Вентилі коліс укриті щитками
  • Блокування диференціала заднього моста
  • Потужна оптика


Комплектація:

  • Кабіна з опаленням і оглядом 360°
  • Комфортне регульоване сидіння з амортизатором
  • Вентилятор в кабіні
  • Електричний генератор 750 Вт
  • Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчик напруги бортової мережі, аварійний заряд акумулятора тощо)
  • Радіоприймач, комбінований з mp3-плеєром
  • Великі дзеркала заднього виду на жорстких кронштейнах
  • Електрична розетка для причепа
  • Додаткові передні і задні фари на кабіні
  • Повторювачі поворотів на кабіні
  • Маятниковий зчіпний пристрій для причепа
  • Додатковий двосекційний гідророзподільник з чотирма виходами
  • Передні навісні вантажі 6х20 кг
  • Вантажі заднього колеса 2 × 45 кг

 

Трактор ДТЗ 5504К є вражаючою моделлю, яка поєднує в собі потужність, комфорт та інновації для найефективнішої роботи. Ось деякі ключові особливості цього трактора:

1. **Потужний турбований двигун:** Трактор оснащений турбованим двигуном, що забезпечує вищу ефективність і економічність без втрати потужності. Це робить його ідеальним вибором для важких робіт у сільському господарстві.

2. **Простора та комфортна кабіна:** Широка та простора кабіна з великою площею скління, а також великі двері, забезпечують високий рівень комфорту для водія. Вона оснащена сучасними системами вентиляції та опалення.

3. **Навісна система посиленого типу:** Навісна система посиленого типу з регульованою силою тиску на ґрунт забезпечує ефективність роботи з навісними пристроями на будь-якій поверхні.

4. **Сучасні технології управління:** Раціональне розміщення органів управління, педалі підвісного типу та регульована кермова колонка забезпечують зручність управління та знижують стомленість водія під час тривалої роботи.

5. **Мультимедійна система:** Наявність сучасного радіоприймача, комбінованого з mp3-плеєром, дозволяє водієві насолоджуватися музикою або аудіокнигами під час роботи.

6. **Висока маневреність:** Завдяки герметичності кабіни та високій маневреності, трактор ідеально підходить для роботи в різних кліматичних умовах та на різних типах ґрунту.

Трактор ДТЗ 5504К - це відмінний вибір для фермерів та сільськогосподарських підприємств, які шукають потужний, комфортний та надійний засіб для роботи.

Характеристики
Основні
ВиробникДТЗ
Країна виробникКитай
КолірСиній
Колісна база2050 мм
Коробка перемикання передачМеханічна
Кількість циліндрів4
Наявність кабіниТак
Об'єм бака52 л
Об'єм двигуна2545 куб. см
СтанНовий
Тип двигунаДизельний
габаритні розміри
Висота3800 мм
Довжина2500 мм
Ширина1800 мм
Користувацькі характеристики
Інше електрообладнанняЗвуковий сигнал, аварійна сигналізація
Інше обладнання-
Агротехнічний просвіт, мм380
Безпечний пускблокування стартеру педаллю зчеплення
Блокування диференціалу заднього моступедаллю
Буксирувальний пристрійзнімна маятникова сережка з вертикальною неповоротної цапфою, додатковий буксировальний вузол
Вага2660
Вал відбору потужності (ВВП)задній, поздовжній, 6 шліців
Вімікач масіпід капотом, поруч з АКБ
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм3800х1800х2500
Гальмона задніх колесах, дискові, з механічним приводом, здвоєні педалі
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт)змінного струму, 14, 750
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання2 (2 напір/злив, 2 злив) з швидко роз’ємними муфтами, керування від основного гідро розподільника
Гідроциліндр рульового управліннядвосторонній симетричний, із захисними кожухами
Декомпресор-
Додаткове обладнання-
Додаткове обладнання кабіниобігрівач салону, бічні кватирки, передній склоочисник, задній склоочисник, магнітола
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг)6х20 / 2х45
Додаткові понижуючи коробки3 діапазона
Додаткові підніжкиз обох боків
Електророзетка для підключення причепа+
Задня навісна системаУніверсальна 3-точкова з гідропідйомником
Кліренс, мм320
Колісна формула4х4
Колія задніх коліс, мм1380, 1480, 1580
Колія передніх коліс, мм1470, 1570, 1670, 1710
Конструкція бічних розтяжок та укосівцентральна верхня тяга, вертикальні стійки і бічні розтяжки - регулюються плавно по різьбі
Коробка передач (КПП)(4х3)+(4х3)
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг660
Масляний фільтр системи змащенняJX0810D2
Модель двигунаCF4B50T-Z
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування+
Муфта зчепленняпостійно замкнутого типу, суха
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м4,3
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м3,8
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В/А*год12 / 80
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт)50 (36, 8)
Номінальне тягове зусилля, кН13,5
Номінальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв2400
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв540 / 1000
Об’єм масляного баку ГОРУ, л2,0
Об’єм масляного баку гідросистеми, л6,5
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л27,0 / 7,0
Об’єм мастила в картері, л7,0
Окрема реверсивна коробкавперед-нейтраль-назад
Основна коробка передач4 швидкості
Паливний фільтр грубого очищенняфільтр відстійник з прозорою колбою
Паливний фільтр тонкого очищенняCX0706
Панель приладівкомбінована електронна зі світловими індикаторами
Передня навісна система-
Передній містведучий, вимикальний, аркового типу з бічними редукторами
Повітряний фільтрконтактно-масляний: високий повітрозабірник з прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Привід гідропідйомникаВбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Підігрів повітря у впускному колекторіелектрична спіраль розжарювання
Розмір задніх шин12,4-28
Розмір передніх шин8.30-20
Розміщення мастила гідропідйомникаокремо в гідробаку
Розширювальний бочок системи охолодження+
Рукоятка швидкого руління+
Рульове управліннягідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Світлове обладнанняосновні передні фари, додаткові передні фари, задні фари, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів, повторювачі поворотів на стійках кабіни
Сидіння водіяна амортизаторі, регулюється за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками
Система запускуЕлектростартер
Система змащенняКомбінована, насосом і розбризкуванням
Система охолодженнярідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Стоянкове гальмоблокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу
Тип масла в картеріТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Тип мастилу в ГОРУТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мостуТМ «ДТЗ» ТАД-17і API GL-5
Тип робочої рідини гідросистемиТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Тип трансмісіїМеханічна шестеренчаста
Тиск впорскування палива, МПа (кгс/см2)20,3-20,8 (203-208)
Турбонадув+
Управління гідропідйомникомгідророзподільник трьохпозиційний
Число й розташування циліндрів4, вертикальне
Інформація для замовлення
  • Ціна: 605 923,50 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner